2012. május 19., szombat

Nina Dobrev interjú

Nina Dobrev nyilatkozott a negyedik évadról az US Weekly-nek .

Elena,mint vámpír: " Látni fogjuk a vámpírrá változásának történetének egész folyamatát.Nem tervezzük ezt kihagyni,ahogy más karaktereknál tettük.Amikor vámpírráváltozol akkor minden érzésed felerősödik... Tudjuk milyen Elena:Nagyon erkölcsös,és oda figyel más emberekre is.Szóval,milyen ember  vagy is vámpír lesz Elena,amikor minden tulajdonsága felerősödik?"
Majd kiderül a 4.évadból! ;)



A rajongók reakciója,hogy Elena nem Damont választotta:
"Olyan érzésem van,hogy csalódást okoztunk az emberek felének, hogy Elana nem Damont választotta.De az ilyen tipusú történetekben mindig csalódást okoztok az emberek felének,sajnos .Szerintem az egész évad alatt bizonyos értelemben mindkét rajongó tábornak megattuk,amit akartak.Tehát nem arról van szó hogy megfeledkeztünk róluk,vagy hogy a kivánságaikat nem vettük figyelembe.´´
Ez sajnálatos dolog.Én is Damonnak szúrkoltam,de hátha Elena még megváltoztatja a döntését. :)


Hiányozni fog-e az emberi karakter játszása,mikor még Elenán kívül Katherint is játsza:´´Tetszett nekem hogy játszhattam vámpírt és embert is,mert akkor a legjobban kaptam mindkét világból,és különböző dolgokat csinálhattam.De ugyanakkor ez egy új helyzet lesz,és a számomra  új kihívás.Felfedezni ezt az új világot biztosan mégnagyobb móka lesz, mint az előző évadokban az ember-vámpír karakter eljátszása."



Elana és Bonnie kapcsolata:"Nagyon érdekes lesz.
A vámpírrá válás miatt,szerintem nagy feszültség lesz kösztük.Az egyetlen barátnője,az egyetlen személy aki miatt annyit harcolt,hogy megvédje őt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése